Bilder inifrån.

Hade en annan blogg ett tag men eftersom den är borta tyvärr och jag inte hann spara ner nått så försvann allt från när vi fick veta att vi skulle ha tillökning fram till för några månader sen.

Så tänkte jag skulle lägga upp ultraljudsbilderna här med, alltid kul att ha dom kvar!



Allt började med det berömda plusset, 28 Oktober 2011! Enligt bf vart jag gravid den 16 Oktober så var väldigt nytt när vi tog testet den där stressiga morgonen. Resultatet kom direkt och allt vart lite upp och ned, mycket känslor!



Den 1/12 2011 fick vi första ultraljudet, enligt gynundersökning gjord tidigare skulle den lille vara ungefär 12 veckor gammal men vart tillbakaflyttad 4 veckor så på bilden är h*n 9+3 veckor. Så liten!



Sen kom det efterlängtade RUL där Daniel fick se sin lilla för första gången, 17+6 veckor gammal, vilken lycka. Allt såg fint ut men bm ville se hjärtat en gång till så 2 veckor senare fick vi komma tillbaka på koll igen och fick då OK på hjärtat med!

Har till dagens datum vart på 3 UL till men dom får man inga bilder från tyvärr.
Kommentarer
Postat av: Liselotte,23 år och blivande 3 barnsmamma

Åh vad kul! Ja jag är helt ledig både tisdag och onsdag så det är bara att komma förbi eller höra av dig =)



Kram

2012-06-10 @ 16:37:20 | URL: http://www.mammalott.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0