Jobbiga tankar.

Ska snart dra mig in till Örebro. Solen strålar ute men inuti är det ganska mörkt. Har "roat" mig med att läsa blogginlägg, msnkonversationer och annat från förra året. Vart tog vännerna vägen? Klart, man växer upp och ens liv går åt skilda håll. Hade behövt stödet och glädjen från vänner nu när livet snart ska ändras så totalt. Vissa vänner klarar jag mig gott utan dock, såna som inte kan se förbi sina egna misstag och glädjas åt andras lycka.

Jobbigt när jag vet hur andras vänner ställer upp och gläds åt kommande/nyfödda barn. Då är det jobbigt när jag själv kan räkna in mina vänner som bryr sig på en hand och ändå ha flera fingrar lediga. Men det som inte dödar dig gör dig starkare eller hur?

Dags att åka nu, ska in till sjukhuset för koll. 18 dagar kvar, det drar ihop sig. För två dagar sen insåg jag att det inte finns nån återvändo nu, vi ska bli föräldrar och magen är full av fjärilar! Får se om dagens besök reder ut några frågetecken.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0