Rygghelvete

Var dum nog att somna på rygg inatt, går bra att ligga så en stund men inte flera timmar. Av nån anledning så vaknade jag ingenting på 4 timmar så nu är jag sjukt öm i ryggen och har svårt att böja mig. Försöker sträcka ut den men utan framgång än. Hoppas det släpper snart.

Igårkväll vart det lite fix med räkningar och annat sånt kul, jag har ganska bra ordning på mina egna men Daniel samlar sin post på hög och har ingen ordning. Hjärnblödning nästan igår när jag försökte få ordning på allt. Men nu är allt betalt och märkt med summa och datum!

Fixade även spjälsängen igår, ställde den på sin plats i vårt sovrum och la i lakan. Känns lite smått overkligt att det ska ligga en liten där? På söndag är liten fullgången. Namn är vi överrens om nu, flicknamnet tror jag vi får känna efter dock. Kanske inte passar vår lilla, pojknamnet är lite vanligare.

Nu tänkte jag försöka samla ihop allt eldbara sopor och gå ut och elda lite medan regnet håller sig borta! Tömma klädkammaren på väv så vi kommer någonstans med det. Daniel ska upp vid 14 så ett tag kvar att fördriva tiden på.

Bjuder på en lite halvbra bild på magen som den ser ut nu. Ovanifrån är den tydligt men inte annars, liten bebis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0