Vad är klockan?

Svaret är: TIDIGT!. Vad i hela friden gör jag vaken då? Bra fråga. Vaknade vid 05. Kollade på mobilen och fick se att ännu ett par ur föräldragruppen fått sin lilla. Blev ännu en flicka så nu är det 3 st flickor, alla innan bf som utökat vår grupp ^^ Undrar vem som får första pojken? Ingen som vet om könet av oss som är kvar.
 
Iaf så var jag så pigg att det inte var nån mening att sova igen. Frukost och en maskin tvätt startad. Strålande sol ute så en promenad på morgonen vore inte helt fel kanske? Sen får vi se vad jag orkar, blir säkert en sovstund lite senare.
 
Dagarna går långsamt nu! Tisdag känns som en evighet bort. Sover man mycket så går tiden fortare eller hur?
 
Igår va jag och Daniel in till Örebro efter han slutat. Köpte 10 neontetror och en mal. Glömde bort namnet på den dessvärre. Vet bara att den efter ett par år kommer växa ur vårat akvarium. Nu får vi vänta 1 månad till med fler fiskar. Långsam start är nyckelordet tydligen.
 
Ska fixa bild på akvariumet sen, ser riktigt fint ut!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0