Vecka 38!

Igår bytte vi vecka igen så idag är det 38+1 i vecka 39. Fattar ni vad kort tid det är kvar nu?! 12 dagar tills den lilla är beräknad. Sen får vi se om den kommer före eller efter det. Hoppas före! Ryggen gör konstant ont nu, finns inga bra sätt att sova på längre. Bebisen är vild på nätterna så får inte sova speciellt bra.
 
Få se om det är en liten pojke som vi tror eller om vi är lurade. Vilket som så är den efterlängtad <3 Midsommar blev lugn. Gick uppför Kvarntorpshögen utanför Kumla på midsommarafton. 427 trappsteg upp. 20 min ungefär tog det och då fick jag vila vid varje avsats. Känns lite B sådär men är man höggravid så är man ;) Sen gick vi omkring lite där uppe, kollade på konstiga konstverk.
 
Blev lite sköna spabad under helgen med finaste Daniel. Just nu är jag nog lite extra kär i den killen, blir lycklig av att kolla på honom! Min bara min! Snart kommer nog vår största prövning när vi ska lyckas sköta en liten och samtidigt inte glömma bort varandra. Idag jobbar han och kommer så göra hela veckan, 7-15. Ensamt och tråkigt.
 
Lillebror blev hämtad igår av mamma och Bea. Åt på Marieberg innan dom åkte hela vägen hem igen.
 
Nu ska jag lämna datorn, peta i mig lite lunch så jag kan sminka mig lite innan Daniel ska hämtas. Marieberg efteråt. Lite småsaker ska inhandlas.
 
Bye!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0