Vilde!

Var vaken på tok för länge inatt, vid 03 kom jag på att det var läge att sova. Men först bädda rent i sängen, smartskalle som inte gjorde de tidigare lixom. 30 min senare var det dags att sova, började nicka till och då känner jag första bökandet i magen. Sen hade liten roligt i 40 min. Bökade, sparkade och gungade. Vart lugnt och kunde slappna av igen, då fick h*n hicka istället. Så klockan hann ju bli en jävla massa innan jag somnade.

Just hicka har h*n väldigt mycket nu, flera gånger om dagen. Lite smått irriterande vill jag påstå. Senaste två dagarna har det vart mycket rörelser överlag, läste att ju större dom blir desto mindre utrymme för sparkar finns men än verkar det finnas gott om plats. Kullebyttor gör den inte längre men allt annat tycker jag är värre nu än vad det har vart innan. 

Finaste Daniel kom in och la sig strax innan 8 imorse efter 12 timmarspass på jobbet. Sov med honom till 11 sen va jag så hungrig så magen skrek. Nu tänkte jag ge mig på klädkammaren. Vi river ner väv och tapet där inne. Ska upp med ny väv och lägga golv där inne. Sen blir det kombinerad klädkammare/datarum. I framtiden om det skulle behövas kan vi alltid göra det till ett litet barnrum ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0