Arbetsbefriad eller tillfälligt sparkad?

Hemma idag, dåligt med sömn pga av sammandragningar och ryggont. Så ringde in imorse och sa att jag inte kommer idag till jobbet.

Vid lunch ser jag att jag fått meddelande i röstbrevlådan. Min "chef" som kortfattat säger att dem inte vill att jag kommer tillbaka till jobbet. Ställer till med för mycket bekymmer hette de. Visst att jag inte hade tänkt jobba länge till men tycker ändå att det är nått man bör ta irl så att säga.

Har inte haft ett enda möte om hur länge jag ska vara borta eller så. Men ska räkna lite på det och se hur länge jag har råd att vara hemma för att sen se om jag överhuvudtaget går tillbaka dit.

Bakade iaf bullar igår men dem blev inte alls bra, jäste sig enorma och vart kladdigt överallt. Har precis kört iväg daniel till jobbet :( Nu ska jag kolla upp mat till ikväll och kanske sätta mig med gardinerna till tvättstugan.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0