Seg dag!

Blev en jäkla sovmorgon till kl 12 idag, var galet trött så Daniel tog Jesper med sig ner och lät mig sova. Skönt men vips var ju dagen borta.
 
Har städat lite, fixat köttben åt Astrid, tvättat och lekt med Jesper typ. Maten nyligen intagen, Jesper sitter i hoppgungan så han blir trött nån gång... Kvällen ska jag roa mig med att tvätta och baka kakor!
 
Imorgon är det fika med föräldragrupp och hämtning av Daniels mamma och mormor som ska äta middag med oss :)
 
Julen närmar sig med stormsteg med all tillhörande planering. Julen firas hos mina föräldrar utanför Uppsala för att sen åka ner till Helsingborg (Daniels storebror och familj) på annandag jul. Där blir vi kvar några dagar!
 
Lite blandade bilder bjuder jag på, Astrid, Emil och Jesper <3
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0