3 månader kärlek!

Jesper växer och frodas. En riktig liten guldklimp som gärna bjuder på leenden åt allt och alla. 5010 gram tung och 58 cm lång i måndags. Dubbla vikten mot när han föddes! Han fick sin första vaccination i måndags och blev ganska dålig på kvällen, 39.3 grader och helt utslagen. Sov från 21-11 med lite matning vid 02. Hela tisdagen var han lite off, ledsen-glad-ledsen-glad...
 
Nu mår han dock bra fast han ville tametusan inte sova vid 19 när han var trött. Förde ett jäkla liv men blev så glad när jag kom in till honom och Daniel. Tände lampan och sa att han fick vara vaken heeela natten om han så ville. 21.50 sov han som en klubbad säl ;)
 
Imorgon väntar fika med föräldragruppen om herrn vill sköta sig. Imorse höll jag på att få ryck, matade vid 04.20 och sen skulle han bara böka. Mitt humör åkte berg-och-dalbana. Till slut vid 05.50 tog jag kudden och la mig nere på soffan... sen var jag grinig ungefär hela dagen ^^
 
Nu ska vi kolla på nya avsnittet av SOA <3 Bye!
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0