Söndag

Veckan susar förbi i rasande fart. Imorgon är det ännu en vecka utan speciella planer såsom alla andra veckor. Fast den här veckan hann vi med babycafé, fika med föräldragruppen och två besök hos Daniels mamma.
 
Vi ska strax åka iväg till Kumla, fixa mat och kolla på marsvin... Lillen sover, väck inte den drake som sover... Tyvärr har vi inget val.
 
Idag har han vart superglad, massa skratt när jag kittlade honom och flera vändningar från mage till rygg. Ska försöka filma när han skrattar, så himla sött!
 
Igår hade jag sån jäkla mensvärk så jag höll på att gå åt. 1 månad och 1 dag sen förra mensen så skönt att kroppen fungerar. Men inte fan kom nån mens :S Idag mår jag bra igen. Fattar inget.Har alltid ont drygt ½ dygn innan den kommer och sen under hela mensen. Snuvad på konfekten?! Haha nja skönt att slippa men lite fundersam blir man allt. Får avvakta och se ifall den kommer igång igen.
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0